Mijn eerste Roadtrip - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Vera - WaarBenJij.nu Mijn eerste Roadtrip - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Vera - WaarBenJij.nu

Mijn eerste Roadtrip

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

27 Juli 2015 | Nieuw Zeeland, Taupo

Lieve vrienden,

Zoals ik al had verwacht kost het me steeds meer moeite om mijn blog bij te houden. Er gebeurt zoveel! De tijd vliegt voorbij en de eerste maand zit er alweer bijna op.. Toch zal ik voor jullie mijn best doen om in ieder geval de belangrijkste ervaringen te vermelden, want toegegeven, ik heb best wat te vertellen. Afgelopen weekend was één van de beste weekenden ever, helaas kwam daar een flinke verkoudheid achteraan en heb ik vandaag na een uurtje college de hele dag op bed gelegen. Toch was het het absoluut waard en ook al voel ik me nu niet optimaal, ik geniet nog steeds van dit wonderlijke avontuur aan de andere kant van de wereld :)

Eens even denken, waar waren we gebleven? Ohja, mijn tussenuur op vrijdag twee weken geleden en de uitgestelde roadtrip. Zoals voorspelt was het dat weekend inderdaad verschrikkelijk weer, koud, veel wind en bijna continu regen. Wat waren we blij dat we onze roadtrip voor later hadden bewaard!

Noooooooooooooooooooooo, ik had zo mooi opgeschreven wat ik heb gedaan tussen mijn vorige blog en de roadtrip, maar mn laptop gaf een foutmelding en nu is het weg.. :'(

Kort samengevat: Museum in het weekend, warme chocomel, filmavondje, potluck, mount Victoria, Salsa, Welcome Party, filmavondje II, roadtrip.

Excuses, ik probeer alles weer op een rijtje te krijgen, maar mijn laptop en deze site verpesten het een beetje.. In het volgende blog is te lezen hoe ik de roadtrip heb ervaren. Blijkbaar was het verhaal te lang om in één blog te proppen :')



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vera

Actief sinds 28 Juni 2015
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 4819

Voorgaande reizen:

05 Juli 2015 - 23 Januari 2016

Droomreis Nieuw Zeeland

Landen bezocht: